coolguys
همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 829894
ادارة المنتدي همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 103798

coolguys
همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 829894
ادارة المنتدي همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 103798

coolguys
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
coolguys

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه

احلى روبى
طه أبو البراء
batistuta9
سموحة
همسة السكون
سندس
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4
كاتب الموضوعرسالة
أسير الإحساس
عضو جديد
أسير الإحساس

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 8010
ذكر
العمل/الترفيه : مؤلف مبتدئ

همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 12:11 am

هههههههه .. معلش بقى يا عيال انا عارف اني رغيت ..
بس نا مش برغي كده الا لما يكون حد زعلان مني وبحاول افهمه ..
لكن ان كان على زعلي انا مش مشكلة ..
وبالنسبالي خلاص مش زعلان بس اسمع رد همسة الأول ..
حبيب قلبي يا عطوووووف احنا هنشتغل طبعا احسن من زمان بس مشغول شوية.
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 5510
ذكر

همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 2:07 am

الله يعينك ياحاج اسير
ويرزقك ببنت الحلال اللى تريحك
وايمان بنت عمى لايمكن تزعل منك
انتا اخونا الكبير اوى منزلة ومكانا وكل حاجة ياخاااااااااااااااااااال
وباذن الله ربنا يعينك وتبقا معانا على طووووووووول
مهند
عضو جديد

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 310
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 7:14 am

هههههههههههههههههههههههههه
والله باين عليكو ان ايمان دى زى العسل الكل عمال يتكلم علية والله يسعدنى ان اتكلم معاها
همسة السكون
عضو جديد
همسة السكون

انثى
العمل/الترفيه : طالبة والله _إوعو تصدقو البت سندس عشان بتقولكو إنى ببيع أوطة هههههههه

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 2:28 pm

سندس كتب:

كل دا كلام ايه يا حاج أسير انت لكاااااك اوووووووي nnn ههههههههههههه
بهزر طبعاااا

طب تصدقو بإيه .....
انتو كنتو مستغلين توبيكي دا اسوء استغلال هههههههههههههه
دا كلام برضو انا اللي عامله المقلب ف ايمان يقوم يتعمل فيّا مقلب أقوي منه
ههههههههههه بس يله بقي هنقول ايه

واخوياااا الأسير
عايزة أقولك متزعلش من ايمان انها قالت كدا
لإن اللي يحط نفسه في موضوع شبهه لا يلومن إلا نفسه
وهي مكنتش تعرف انك عارف عشان كدا قالت كدا
دا الرسول صلي الله عليه وسلم ساعه ما كان ف المسجد وكان مع صفيه زوجته ومر بعض الصحابة فقال لهم فيما معناه علي رسلكم إنها صفية زوجتي
وقالوله يا رسول الله هنشك فيك ؟ فقال ان الشيطان يجري من ابن آدم مجري الدم
طبعا انا حكيت الموقف كدا بالي فاكراه عشان انا مش فاكرة النص بالزبط
ودا الرسول هو اللي عمل كدا
المهم الشاهد يعني
ان احنا مكناش نعرف انك عارف
وكلامك كان فيه ألغاز بالنسبة لأي حد مش عارف قصدك
وحصل خير

بس كنت قلت يعني ليه سبتنا عايشين ف المقلب دا كتير mmm الله يسامحك يا ايمان ياللي كنتي السبب ههههههههههههههه

ع العموم خلاااااااااااااااااااااااااااااااااص
صافي يا لبن
وكملو انتو الباقي

برافو سندس
قلتى اللى عايزة أقوله
بس عموما محصلش حااجة خاالص

وانت اخ عزيز وغاالى بجد يا اسير وانا وضحتلك وجهة نظرى ان شاء الله تتفهمها

وأكمل الجملة بتاعت سندوسة واقول "حليب يا إنجوى ^_^"

أوكيشن؟؟

ولا اقولك بلاش اوكيشن دى ...خليها على رأى تولين صاحبتى ...أوكيز ...كله فى المايونيز ههههههه

ربنا يخليكو ليا ولا يحرمنيش منكم ابدا يا أحلى وأغلى اخوات وأولكم أخونا الكبير كلنا اسير الاحساس...اللى مبيوضحش كلامه nnn ههههههههههههه

متحرمش منكم ابدا يا أغلى ناس
ومنتظرة ردك يا اسير برضو عشان اتأكد إنك مش زعلان منى
أسير الإحساس
عضو جديد
أسير الإحساس

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 8010
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 4:03 pm

حصل خير
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 5510
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 7:09 pm

أسير الإحساس كتب:
[center]حصل خير[/

center]

هوا ده كل اللى ربنا قدرك عليه
لا مينفعش ده
انا عاوزكم انتوا الاتنين
تنزلوا بيان اعتذار لبعض
بجد لان ايمى غلطت فيك يااسير
وانتا كمان غلط فيها

وانا بطلب من الادارة انها تلغى عضويتكم انتوا الاتنين

ولا ايه
لا يصح الا الصحيح
انا بتكلم من مبدا الثواب والعقاب
وانا بجد عارف ان الادارة متمثلة فى الحاجة سموحة
مش بتجامل حد
أسير الإحساس
عضو جديد
أسير الإحساس

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 11:27 pm

هههههههههههه .. حلوتك ياع طوووووووووف وانت بتهدي النفووووووس ..
ارحم شوية .. هههههههههه .. احنا هنلغي عضويتك انت يا مزور ..
وان كان على همسة خلاص صافي يا لبن .. ساقع يا بايسون ..
كلك حركات يا عطوووووووف .. انا هسامح همسة بس عشان بنت عمك ..
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 146210
انثى
العمل/الترفيه : النت

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 12:26 am

هههههههههههههههههه
اية الكلام دة الغريب
يا اسير
وبعدين لاء بطلب بحزر
عضوية
اسير
وهموسة
مليش دعوة cliff
همسة السكون
عضو جديد
همسة السكون

انثى
العمل/الترفيه : طالبة والله _إوعو تصدقو البت سندس عشان بتقولكو إنى ببيع أوطة هههههههه

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 4:58 am

هتسامحنى بس عشان بنت عمه؟؟
متشكرة اوى
هو ده العشم برضو

عموما آسفة يا أسير للمرة التانية
أسير الإحساس
عضو جديد
أسير الإحساس

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 2:07 pm

هههههههههه .. ايه يا رووبي انتي كمان بتهدي النفوس ؟؟..
بتطالبي بحظر عضويتي ؟؟.. مااااااااشي ليكي يوم يا ظالمة ..
هعديهالك عشان خاطر مهند بس .. ههههه ..
أسير الإحساس
عضو جديد
أسير الإحساس

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 2:26 pm

همسة السكون كتب:
متشكرة اوى
هو ده العشم برضو

ايه يا بت انتي مالك ؟؟.. الرد ناشف ليه كده ؟؟..
مفيش فيه ضحكة ولا بسمة .. ولا سندس حتى .. هههههههه..
وبعدين بيني وبينك انا بجبر بخاطر عطوف بس .. لكن اوعي تقوليله ..
انا سامحتك عشان انتي اختي الصغيرة بمزاجك أو غصب عنك .. فاهمه؟؟ 88
لكن بعد كده هيبقى فيه ضرب .. mmm mmm
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 146210
انثى
العمل/الترفيه : النت

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 6:54 pm

حلو اوى الكل بسسامحنى هنا عشان خاطر مهند مفيش عشان خاطرك هة
سندس
عضو جديد
سندس

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 110
انثى
العمل/الترفيه : طالبه

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 7:53 pm

أسير الإحساس كتب:
همسة السكون كتب:
متشكرة اوى
هو ده العشم برضو

ايه يا بت انتي مالك ؟؟.. الرد ناشف ليه كده ؟؟..
مفيش فيه ضحكة ولا بسمة .. ولا سندس حتى .. هههههههه..
وبعدين بيني وبينك انا بجبر بخاطر عطوف بس .. لكن اوعي تقوليله ..
انا سامحتك عشان انتي اختي الصغيرة بمزاجك أو غصب عنك .. فاهمه؟؟ 88
لكن بعد كده هيبقى فيه ضرب .. mmm mmm

انا سمحت اسمي كدا
حد قال حاجة ههههههههههههههه
وايه اللي بيحصل دا ما قلنا صافي يا لبن من زمان انتو لسة هتتخانقو كمان ههههههههههه

وبعدين مين اللي هيضرب ايمان دا
محدش يزعل اختي خالص
والا مش هيحصله طيب ههههههه
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 10:34 pm

ايه ياعم اسير الكلام الى انتا قلته ده

بتجبر بخاطرى
ماشى ياكبير

منور ياعم

ماانتا الحكومة ياسيدى

وربنا يوفقك ياعم

بس المفروض الادارة تاخد معاك موقف مينفعش كده

وفين سموحة ياجدعان

احذفى عضوية اسير ياسموحة

اهانى وقاللى يااخوياااااااااااااا

ههههههههههههه
مهند
عضو جديد

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 310
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 11:54 pm

كل دة عشان اخويااااااااااااااا
ياااااااااااااااااااا
دة انت صعب اوى
ههههههههههههههههه
على العموم ياخوياااااااااااااااااااااااااااااااااااا
حصل خير
وانسو الى فات خلاص
انت وهو
مفيش رجالة هنا عرفة تحكموكو ولا اية
فراوله
مشرفة بشرتك وشعرك
فراوله

انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 4 Icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 12:41 pm

ياجماعه وحدوا الله بطلوا خناق شويه وشوفي الست اللي خدت الاوطه ومشيت من غير حساب دي يانهاااااااااااااار هايبوظوا البضاعه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه
صفحة 4 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4
 مواضيع مماثلة
-
» شوفو همسة السكون هية صغيرة
» للاسف يجماعه همسه السكون ماطلعتش زي ماكانا متوقعين أبدا