coolguys
همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 829894
ادارة المنتدي همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 103798

coolguys
همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 829894
ادارة المنتدي همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 103798

coolguys
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
coolguys

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه

احلى روبى
طه أبو البراء
batistuta9
سموحة
همسة السكون
سندس
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
أسير الإحساس
عضو جديد
أسير الإحساس

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 8010
ذكر
العمل/الترفيه : مؤلف مبتدئ

همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 2:33 pm

توتي 10 .. انت بتقول حاجة ولا ايه ؟؟.. سمعتك بتقول اسمي ..
على فكرة انا شاكك ف حاجة كده .. بس حاجه كويسه ..
هههههههههههههههه.. عموماً الصبر حلو وف التأني السلاااااااااامه .
وانتي ياروبي طيبة أوي وغلبانه .. وعسوووووووووولة .. ههههههههههههههه
همسة السكوووووون .. فاكرة المعادلة بتاع زمان ؟؟؟؟؟..
عايزين نغيرها بقى مين + مين = مين ؟؟؟

عدل سابقا من قبل أسير الإحساس في الخميس أغسطس 06, 2009 4:12 pm عدل 1 مرات
سندس
عضو جديد
سندس

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 110
انثى
العمل/الترفيه : طالبه

همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 4:08 pm

ايه يا جماعة انتو هتقلبوها جد ولا ايه ؟؟

خاااالد انا بس هقولك كلمتين عشان انا اللي عملاه الموضوع دا ع ايمان
واضح جداااااا من كلامنا ان الموضوع هزااااار
لإن ايمان مش بتبيع اوووطه ولا حاجة وانت أكيد عارف كدا
لازم تاخد الموضوع دا كله بالهزار يا خالد
وخلي بالك ان ايمان دي اختنا كلنا وأسير مكنش يقصد حاجة غير الهزار
وع فكرة يا خالد ايمان دي اختي وأكتر من أختي كماااااااااان
وانا لما عملت الموضوع دا مكنش اقصد غير الهزار وايمان عارفة كداااا كويس
وع العموم حصل خير يا خالد

سندس
عضو جديد
سندس

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 110
انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 4:09 pm

خلاااااااااااااااص ما دام الموضع دا هيجيب مشااااااااااااااكل ياريت تقفلو الموضوع
أسير الإحساس
عضو جديد
أسير الإحساس

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 8010
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 4:16 pm

سندس خليك ريلاكس ..
احنا مغلطناش ف حد ..
وبعدين بتقولي أسير ما كانش يقصد غير الهزار ..؟؟
لا انا أقصد حاجات غير الهزار جد الجد .. يلا هههههههه.
أسير الإحساس
عضو جديد
أسير الإحساس

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 4:19 pm

على فكرة يا سندوووووووسة .. انتي غلطانة انك حذفتي الكلام من الصفحة الأولى..
أها صحيح والله .. لأن كده اللي يشوف كلمة تم الحذف يفكر ان كان الكلام غلط ..
المفروض تسيبيه زي ما كان .. ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سندس
عضو جديد
سندس

انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 4:24 pm

ممكن يا أسير بس خالد شاف الكلام اللي كان مكتوب ف الصفحة الاولي قبل كدااااا
وهو عارف كويس اننا بنهزر
ع العوم حصل خير
سندس
عضو جديد
سندس

انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 4:28 pm

أسير الإحساس كتب:
سندس خليك ريلاكس ..
احنا مغلطناش ف حد ..

هههههههههههه
وبعدين هو انا قلت انك غلطت
اطلع اقرأ الكلام كدا مرة تانية هههههههه

انا ريلاكس ع الآخر والله انا عماله اهدي الموضوع وانت بسم الله ربنا حارسك يعني بتولعه تاني هههههههههه
أسير الإحساس
عضو جديد
أسير الإحساس

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 4:41 pm

هههههههههه اها يا سندس انا بهدي النفوس ..
وبعدين خالد مين اللي شاف الكلام ؟؟..
اهااااااااااااا .. قريب همسه ؟؟ اللي زعلان عشانها ..
ههههههههههههههههه .. بكره يهدى وياخد علينا ..
بس والنبي ترجعي الكلام زي ماكان ... وكل واحد حر ف عقله ..
سندس
عضو جديد
سندس

انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 5:04 pm

حاضر هرجعة بس الكلام ع اللاب توب وانا مش قاعدة عليه دلوقتي
بس لما افتحه هرجعه بإذن الله مع اني متأكده ان خالد شافه قبل كدا لإنه كتب رد ف الصفحة التانية من الموضوع دا وكان ساعتها الكلام موجود
بس ع العموم انا هرجعه برضو ان شاء الله

batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 5510
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 5:25 pm

أسير الإحساس كتب:
سندس خليك ريلاكس ..
احنا مغلطناش ف حد ..

اوك شكرا لحضرتك وانتا مش من المفروض
اانك تقول كده ايمى كلمتنى عنك وقالتلى انك انسان محترم
وعلى العموم شكرا
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 5510
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 5:30 pm

أسير الإحساس كتب:

يعنى ايه كل واحد حر فى عقله
وهقولك على حاجة
هتعرفها بعدين انا كنت حاطك فى منزلة كبيرة اوى
وانتا هزيتها ومتشكر ليك ولردك الجميل
سندس
عضو جديد
سندس

انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 5:51 pm

خالد انت تجاهلت ردودي كلها !!!!!!
يارب يكون الموضوع اتحل
أختك : سندس
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 5:56 pm

سندس كتب:
خالد انت تجاهلت ردودي كلها !!!!!!
يارب يكون الموضوع اتحل
أختك : سندس
خلاص يبقا عشان خاطرك اتحل
بس انا ليا مشكلة انا كمان ومش عارف هتتحل ولا مش هتتحل
بس حلها عندكم انتم ياشباب
أسير الإحساس
عضو جديد
أسير الإحساس

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 6:24 pm

totti10 كتب:
أسير الإحساس كتب:
سندس خليك ريلاكس ..
احنا مغلطناش ف حد ..

اوك شكرا لحضرتك وانتا مش من المفروض
اانك تقول كده ايمى كلمتنى عنك وقالتلى انك انسان محترم
وعلى العموم شكرا

العفو لحضرتك .. همسة لما قالتلك اني محترم كان كلامها صح طبعا ..
ولا انت شايف غير كده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟..
سندس
عضو جديد
سندس

انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 8:44 pm

انا حطيت الكلام تاني في الصفحة الأولي عشان الكل يعرف اننا اخواااااااااااااااااااات وبنهز مع بعض

ايمان وحشااااااااااااااااني مووووووووت ابقي افتحي الميل عشان عايزاكي ضروري
اختك وحبيبتك : سندس
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 146210
انثى
العمل/الترفيه : النت

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة أغسطس 07, 2009 12:18 am

هههههههههههههههههههههههههههههههوالله يجماعة خالد طيب اوى
بس هو لسة مش اخد على الهزار بتعتنا ولما هياخد علينا
هيعمل فينا مقال ياماااااااااااااااااااااااااا
والصراحة نفسى اعمل فى خالد مقلب جامد
هههههههههههههههههههههه
اية رايك ياخالد
سندس
عضو جديد
سندس

انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة أغسطس 07, 2009 1:58 am

عسسسسسسسسسسسسسل يا روبي والله هههههه
صحيح يا خالد ايه رأيك ؟؟؟
همسة السكون
عضو جديد
همسة السكون

انثى
العمل/الترفيه : طالبة والله _إوعو تصدقو البت سندس عشان بتقولكو إنى ببيع أوطة هههههههه

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة أغسطس 07, 2009 10:47 am

أسير الإحساس كتب:
توتي 10 .. انت بتقول حاجة ولا ايه ؟؟.. سمعتك بتقول اسمي ..
على فكرة انا شاكك ف حاجة كده .. بس حاجه كويسه ..
هههههههههههههههه.. عموماً الصبر حلو وف التأني السلاااااااااامه .
وانتي ياروبي طيبة أوي وغلبانه .. وعسوووووووووولة .. ههههههههههههههه
همسة السكوووووون .. فاكرة المعادلة بتاع زمان ؟؟؟؟؟..
عايزين نغيرها بقى مين + مين = مين ؟؟؟

أستاذ أسير الإحساس
تصدق بايه ...قعدت أقرا المشاركة دى بالذات هى وكل مشاركاتك فى التوبيك ده _التوبيك اللى معمول أصلا عشان نهزر كإخوات مع بعضنا_ المهم فضلت أقراها وأقراها وأعيد قراءتها بحاول ألاقيلها اى تفسير كويس خالى من التلميحات اللى ملهاش لازمة ....بس للأسف ملقيتش

وخصوصا كمان لما لقيت حضرتك فى مشاركة من المشاركات كاتب انك مكنتش بتهزر وانك بتكلم جد الجد كمان

يا خساارة ...بجد كنت فاكراك بتعتبرنى أختك الصغيرة فعلا اللى المفروض لو حد لمح أو قال نص كلمة فى حاجة زى دى كنت حضرتك تبقى من أوائل الناس اللى ترد ع الحد ده

متشكرة اوى على الظن الجميل اللى ظنيته فيا ده

ولعلم حضرتك انا الحمد لله متربية ع الاحترام والالتزام كويس اوى عشان كده لا يمكن أسمح لاى شخص مهما كنت بعتبره قبل كده اخويا الكبير انه يلمح أى تلميحات من النوع ده

ولو كنت وافقت انى اشترك فى المقلب ده مع اخويا عاطف عشان نهزر معاكم لإنكم كنتو واحشينه اوى......فانا بجد كنت متخيلة ان الموضوع هيفضل ماشى هزار زى ما هو طول الوقت عشان المفروض اننا كلنا اخوات

وهو فعلا فضل ماشى هزار والحمد لله لإن الكل فاهمنى وعارفنى كويس وعارف التزامى.....لكن الظاهر ان حضرتك طلعت متعرفنيش

ومرة تانية متشكرة اوى

وياريت يبقى فيه مراعاة لربنا اكتر من كده شوية فى الكلام اللى بيتقال

وبس مش اكتر من كده

https://cool4guys.ahlamontada.com/montada-f8/topic-t185.htm#1061

عدل سابقا من قبل همسة السكون في الجمعة أغسطس 07, 2009 10:56 am عدل 2 مرات
أسير الإحساس
عضو جديد
أسير الإحساس

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 2:45 pm

totti10 كتب:
أسير الإحساس كتب:

يعنى ايه كل واحد حر فى عقله
وهقولك على حاجة
هتعرفها بعدين انا كنت حاطك فى منزلة كبيرة اوى
وانتا هزيتها ومتشكر ليك ولردك الجميل

هههههه ايه ياض يا عبيط اللي بتقولو ده منزلة إيه اللي اتهزت ؟؟..
انت بتتكلم جد هنا بقى ولا هزار ؟؟..
الحاجة اللي كنت عايز تقولي عليها دي انا عارفها من زمان وعارف انك عاطف وده سبب ردودي ..
وركز ف ردودي كلها وحاول تفهم ميبقاش مخك صغير زي همسة ..
انا كنت عمال اضغط عليكم عايز اتأكد انك عاطف واسأل سماح لو مش واثق ف كلامي ..
ههههههههه انت كده اللي اتقلب عليك المقلب يا فالح حاول تضبط مقالبك بعد كده ..
ولو كنت صبرت لحد اليوم كنت ناوي اقول انك عاطف ونكشف المستور بس لقيتكم كشفتو المستخبي..
أسير الإحساس
عضو جديد
أسير الإحساس

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 3:02 pm

أخت همسة السكون (إيمان) ..
اأنا مقدر ردك الطويل القاسي اللي فات ده لأن كان لازم اتذكر ان مش كل الناس بتفهم قصد بعضها بسهولة .. أنا لما كتبت شاكك ف حاجة كتبت جبنها (بس حاجة كويسة) خوفا من أنك تفتكري ظني وحش
لكن ما كنتش اتوقع انك تظنيني بالسخافة اللي تخيلتيني بيها دي ..
أنا كل كلامي اني شاكك ف انه حد نعرفه وغالبا عاطف ولما قلت انا بتكلم جد الجد كنت اقصد كده وكمان لما قلت لروبي انتي طيبة أوي وعسولة كان كده برضه اقصد اناه شربت المقلب يعني بكل بساطة هيا وسندس اللي كلمتها وبقولها خالد مين ؟؟.. يعني ان مفيش خالد .. ومشاركاتي موجوده كلها حاولو تفهموها صح .. لكن انتو فهمتوها غلط على أساس اني شربت المقلب وبتكلم على هذا الأساس ..
والحمد لله كنت بشهد سماح على كل حاجة وقلتلها اوعي تحذفي أي توبيك عشان نكشفهم ونتأكد ف النهاية من أنه عاطف ..
وانا كنت فاكر سماح مشتركة معاكو .. قالتلي لا والله انا شاكة انا كمان انه عاطف .. ..
عايز اقولك حاجة .. انا لما اقولك انتي اختي او زي اختي بكون عارف معنى الكلمة دي كويس أكتر من أي حد .. ومن ضمن الحاجت اللي خلتني ارخم عليكو ف التوبيك ده ان المشترك معاكي عاطف اللي ليه تقدير ف قلبي محدش يعرفه ولو كان حد تاني انا شكيت فيه غير عاطف مكنتش هشارك ف التوبيك خالص ..
انا كان ممكن اسيبكو تكملو المقلب عادي بس حب التأكد من انه عاطف تحديدا هو اللي دفعني لكده لأن عايز احس بوجوده فعلا ونرجع زي زمان .. يا ريت تكونو فهمتو وزي ما انتي بتقوليلي ما تبقاش تظلم الناس وراعي ربنا .. انتي كمان يا إيمان ما تبقيش تتصرعي كنتي اسأليني مباشرة أنا اقصد ايه وانا افهمك ..
ههههههههههه عموما ننسى بقى اللي حصل ده وعلى فكرة المواقف دي بتبين الناس يعني ما تندموش ع المقلب ولا أي حد يندم على حاجة .. العتاب بين الاخوات والزعل أحيانا بيكون أجمل لأنهم بيرجعو يتصافو وبيكون ده أجمل حاجة.
أسير الإحساس
عضو جديد
أسير الإحساس

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 3:05 pm

خدي الرد ده كمان انا ضفته ف الموضوع بتاع كشف المستووووووور ههههه ..
ههههههههه أولا قبل أي حاجة أرحب بعطوووووف حبيب قلبي واقوله ألف مليون حمد لله ع السلامة ومنور المنتدى والله .. ونبدأ ف توضيح حاجات حصلت خلال المقلب اللي مفكرني شربته .. انا شربت فقط جرعة واحدة ف الترحيب الأول ..
وبعد كده شكيت ان خلود ده شخصيه وهمية وانه حد نعرفه .. وبعد كده اتأكدت انه عطوف لعدة أسباب ..
أولهم مشاركة همسة السكون ف الترحيب بيه لما قالت ((الحق دول بيرحبوا بيك بجد مش عارفين اللي هيحصلهم)) من هنا بدأ الشك ..
كمان ردوده وتصرفاته ف انه مبيحبش الهزار والكلام على بنت عمه ايمان وطبعا كل شوية يقول بنت عمي بنت عمي وانا مدخلش دماغي التصرفات دي وعندكو تصرفات همسة برضه كانت واضحة نوعا ما لما عملت موضوع انتو مزعلين خلود ليه ؟.. لأننا كلنا عارفينها وعارفين انها مش ممكن تزعل .. ولو ركزتم ف ردودي هتلاقوها بتبين كلامي لما قلت انا شاكك ف حاجة بس حاجة كويسه كانت هيا دي مش اللي الأخت إيمان فهمتها غلط .. كل ردودي كانت بتوحي ان مش مقتنع بشخصية خلود ولكن انتو فكرتو اني ظنيت حاجه وحشه زي ما همسة ظنت والسبب ف كل كلامي ده وشرحي الطويل هو رد إيمان لما بتقولي ازاي تظن فيا ظن وحش وكنت معتبراك أخ ومش عارف ايه .. وعايز اقولك لو انتي اللي ظنيتي فيا حاجه وحشة واني مش بحترمكم كلكم تبقي غلطانه بس انتي مفهمتيش ردودي وطبعا جريتي على عاطف تقوليله كفايه كده لأن الناس الوحشة اللي زي أسير هتظن ظن وحش .. هههههههه بس كده انتو اللي شربتوا المقلب يا حلوة انتي وهو..ههههههههههههه .. والدليل على كده سماح انا اتكلمت معاها اني شاكك ف خلود واتفقنا انا وهي انه عاطف وجمعنا الرأي على كده وكانت هتحذف التوبيك بتاع القوطة وانا قلتلها لا هو ده اللي هيبين المقلب ونعرف هو مين بالظبط أو نتأكد انه عطوف لأن مش معقول لحد الوقت يكون عاطف ما يجيش المنتدى وكمان داخل ع القسم الرياضي ومهتم بيه وكلنا عارفين اهتمام عاطف .. ونجحت ف الظغط عليكم وخليتكم اعترفتوا وكنت عايزكم تعترفوا عشان عاطف بجد كان واحشني .. ولو ماكنش فعلا طلع عاطف وطلع خلوود ده ابن عمك كنت برضه احدد موقفي واعرف ارد صح.. ههههههههه .. ف النهاية مش عايزكم انتو اللي تزعلو يا أخت همسة يا ام قلب طيب الناس مش كلها وحشة عشان تقولي كلامك ده وتفكريني مستحقش اخد لقب أخ كبير ولا صغير... ومنور تاني يا عطوووووووووف .
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 146210
انثى
العمل/الترفيه : النت

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 4:10 pm

فى اية اية كل دة ياعم
جالى صداع من كل الك والله يجماعة انا كن شكة لما قالت لية هموس على الاميل بكرة هتعرفو كل حاجة ومين هو خالد
شكيت
بس بعد
كدة
عدة الموضوع علية
يعنى بجد
شربت المقلب جامد
جدا
سندس
عضو جديد
سندس

انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 5:11 pm

كل دا كلام ايه يا حاج أسير انت لكاااااك اوووووووي nnn ههههههههههههه
بهزر طبعاااا

طب تصدقو بإيه .....
انتو كنتو مستغلين توبيكي دا اسوء استغلال هههههههههههههه
دا كلام برضو انا اللي عامله المقلب ف ايمان يقوم يتعمل فيّا مقلب أقوي منه
ههههههههههه بس يله بقي هنقول ايه

واخوياااا الأسير
عايزة أقولك متزعلش من ايمان انها قالت كدا
لإن اللي يحط نفسه في موضوع شبهه لا يلومن إلا نفسه
وهي مكنتش تعرف انك عارف عشان كدا قالت كدا
دا الرسول صلي الله عليه وسلم ساعه ما كان ف المسجد وكان مع صفيه زوجته ومر بعض الصحابة فقال لهم فيما معناه علي رسلكم إنها صفية زوجتي
وقالوله يا رسول الله هنشك فيك ؟ فقال ان الشيطان يجري من ابن آدم مجري الدم
طبعا انا حكيت الموقف كدا بالي فاكراه عشان انا مش فاكرة النص بالزبط
ودا الرسول هو اللي عمل كدا
المهم الشاهد يعني
ان احنا مكناش نعرف انك عارف
وكلامك كان فيه ألغاز بالنسبة لأي حد مش عارف قصدك
وحصل خير

بس كنت قلت يعني ليه سبتنا عايشين ف المقلب دا كتير mmm الله يسامحك يا ايمان ياللي كنتي السبب ههههههههههههههه

ع العموم خلاااااااااااااااااااااااااااااااااص
صافي يا لبن
وكملو انتو الباقي
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 8:00 pm

ايه الكلالالالالالالالالالام الكتيير ده
صحيح انتا رغاى اوى ياعم اسير
والله انتا وطه بالذات من الرجالة اللى اول ماالمنتدى اتقفل
قلت هجيبهم ازاى وزعلت اوى يااسير
ولما لقيتك هنا قلت لايمان لازم اغلس عليه
مسالش عليا ماشى وطه فلت انه بيقول انه مش هيدخل كتييييير
بس ايمان ايمى هموسة
محترمة جدا
بس هيا الظاهر مش تعرفك كويس
وانا هوضح الموضوع ياحاج اسير

وشكرا على الترحيب ومنور
وفين مواضيعك ويلا اعملنا موضوع الراديو الترانزستر بتاع المنتدى
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 8:04 pm

ونسيت حاجة مهمة
بما انك اكتشفت شخصيتى ياعم اسير
انا بطلب من الادارة انها تعينك مفتش المنتدى
قال ايه شكيت وبعت وحركات كتيييييييير
هههههههههههه
عسل والله عسل

همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه
صفحة 3 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» شوفو همسة السكون هية صغيرة
» للاسف يجماعه همسه السكون ماطلعتش زي ماكانا متوقعين أبدا