coolguys
همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 103798

coolguys
همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 103798

coolguys
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
coolguys

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه

احلى روبى
طه أبو البراء
batistuta9
سموحة
همسة السكون
سندس
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
طه أبو البراء
عضو جديد
طه أبو البراء

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 8010
ذكر

همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 04, 2009 11:22 am

اي فينك يا همسة؟

أنا بجد كنت بهزر معاكِ..أنا كنت بهزر والله ..ياريت ما تزعليش مننا

أنا آسف على كل حال يا ريت متزعليش ربنا يكرمك

وجزاك الله خيرا
همسة السكون
عضو جديد
همسة السكون

انثى
العمل/الترفيه : طالبة والله _إوعو تصدقو البت سندس عشان بتقولكو إنى ببيع أوطة هههههههه

همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 04, 2009 12:08 pm

اييييييييييييييييييييييييييييييييييييه ده يا طه

ايييييييييييييييييييييييييه اللى انت بتقوله ده

بقى انا اروح أجيبلك ال4 كيلو الطلب بتاعك آجى الاقيك فاكرنى زعلت

ههههههههههههههههههههه

هو حد يقدر يزعل من اخوااته برضو؟؟

ربنا يباارك فيك انت يا طه انت وكل اخواتنا ياارب

بس ما دام افتكرتنى زعلت بقى يبقى عقابا ليك مفيش أوطة ولا نص كيلو حتى هههههههههههههههه

قصدى مفيش طماطم أحسن تفتكرها قطة ههههههههههههههههههههههه
همسة السكون
عضو جديد
همسة السكون

انثى
العمل/الترفيه : طالبة والله _إوعو تصدقو البت سندس عشان بتقولكو إنى ببيع أوطة هههههههه

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 04, 2009 12:22 pm

والله يا جماعة انا بحب الهزار جدا وكل اصحاابى فى الكلية واخواتى فى البيت بنهزر مع بعض وبنعمل مقالب فى بعض عاادى وانا عمرى ما بزعل من الناس الطيبين

تعاالى يا طه واعرف بقى انى مش زعلااانة

انت اللى مشيت ليه دلوقتى

طب أجيبلك أوطة بس تيجى؟

ههههههههههههههههههههههههههه
أسير الإحساس
عضو جديد
أسير الإحساس

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 8010
ذكر
العمل/الترفيه : مؤلف مبتدئ

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 04, 2009 1:50 pm

هههههههه .. التوبيك ده عجبني أوي ..
لكن مش هزر فيه عشان انتو عارفين لو فتحت مش هنخلص ..
وكمان عشان الناس اللي ........................ ..
يلا بقى احتفظ بتعليقاتي لنفسي.
سندس
عضو جديد
سندس

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 110
انثى
العمل/الترفيه : طالبه

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 04, 2009 1:54 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
ماشي يا حاج أسير
أحسن حاجة والله عملتها انك مش هتعلق
ههههههههههه
وبعدين الموضوع اتحذف اساسا
انت ايه اللي دخلك هنا nnn ههههههههههههههه
همسة السكون
عضو جديد
همسة السكون

انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 04, 2009 8:54 pm

أسير الإحساس كتب:
هههههههه .. التوبيك ده عجبني أوي ..
لكن مش هزر فيه عشان انتو عارفين لو فتحت مش هنخلص ..
وكمان عشان الناس اللي ........................ ..
يلا بقى احتفظ بتعليقاتي لنفسي.

مممممممممممممممم وضح كلامك يا عم أسير وإلا مش هيحصل طيب mmm
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 146210
انثى
العمل/الترفيه : النت

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 04, 2009 9:45 pm

هههههههههههههههههههه
حلوة اوى وضح دى
أسير الإحساس
عضو جديد
أسير الإحساس

ذكر
العمل/الترفيه : مؤلف مبتدئ

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 04, 2009 11:00 pm

وكل لبيب 33 بالإشارة يفهم
طه أبو البراء
عضو جديد
طه أبو البراء

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 04, 2009 11:18 pm

همسة السكون كتب:
اييييييييييييييييييييييييييييييييييييه ده يا طه

ايييييييييييييييييييييييييه اللى انت بتقوله ده

بقى انا اروح أجيبلك ال4 كيلو الطلب بتاعك آجى الاقيك فاكرنى زعلت

ههههههههههههههههههههه

هو حد يقدر يزعل من اخوااته برضو؟؟

ربنا يباارك فيك انت يا طه انت وكل اخواتنا ياارب

بس ما دام افتكرتنى زعلت بقى يبقى عقابا ليك مفيش أوطة ولا نص كيلو حتى هههههههههههههههه

قصدى مفيش طماطم أحسن تفتكرها قطة ههههههههههههههههههههههه

ههههههه

ربنا يسامحك يا إيمي ...أصلك اتأخرتي كثير فقلت بقا أروح لمحل تاني ما يخليوش الزباين تزعل بقا

وانتي يلي اسمك سندس ما تزبطينا لي اسمها إيمي دي ولا تجيبينا حد غيرها يبيع بقا...احنا مش عاوزين نخلي الزباين تنتظر

أصلي القطة لي وديتها لبيتنا دي خبطتني أمي بها ف وجي...قالتلي مش عاوزاها دلوقتي...يعني كده يا إيمي ...تعملينا تأخير على الأكل...وبسببك بس أنا امبارح كدت ما تعشاش

وعلى فكرة

أنا بجد افتركرتها قطة ...قلت مالهم دول؟ يبيعو القطط بالكيلو ولا ايه؟

هههههههههههه

(أنا بهزر هههههه ) بس بجد اسم جميل قوطة دي ...احنا نسميها طوماطيش بقا ههههههه بزيادة الشين ههههه

وأما عن أسير انت هتوضح كلامك ولا mmm
44
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 146210
انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 3:15 am

هههههههههههههههههه
احنا فى اسكندرية بنقول عليها طماطم ولما نشوف حد بيقول قوطة نعرف انو من مصر
وتحية مصر
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 5510
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 5:02 pm

أسير الإحساس كتب:
وكل لبيب 33 بالإشارة يفهم

ازاى يعنى يااسير
انا عاوز توضيح على الكلام ده

وانا قلت من الاول بلاش هزار ومحدش صدقنى
وعاوز توضيح جالا يااما مش هيحصل طيب
ماشى
وايمى بنت عمى مش مضجكة عشان كل واحد فيكم
يدخل يقولها كلمتين زى كلامك يااسير
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 6:12 pm

فى اية يا خالد ماللك
كلنا بنهزر
وخدين كل دة هزار
احنا لو مش بنهزر يبقى مش بنحب بعض
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 5510
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 6:23 pm

احلى روبى كتب:
فى اية يا خالد ماللك
كلنا بنهزر
وخدين كل دة هزار
احنا لو مش بنهزر يبقى مش بنحب بعض

لو سمحتى يارحاب
متدخليش
الموضوع مش هزار بجد
وده مش كلام وانا اعرف افرق بين الهزار والجد
وياريت تانى محدش يغلس على ايمى ماشى
وانا عن نفسى مش هنا مليش لازمة
انا اعرف ادافع عن بنت عمى كويس
ماشى
ولو سمحتى مش عاوز حد يتدخل
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 7:16 pm

شكرا اوى على ردك الجميل دة
for you my love
عضو جديد

مزاجى : همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 310
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 8:30 pm

هههههههههههههههههههه

ايه ده ايه حوار الوطه دي انتشره في المنتديات كمان

انا كنت فاكر البطيخ وسماح بس

ممكن تجيبي بطيخ لان سماح بتحبه

هههههههههههههههههههههههههه

يله هاتي ككيلو خليكي ت\خلصي اهه اكسب فيكي صواب واريحك من التعب

ممممممممم

اشطه علي الاشتغلات

بقا فيه حد معاك يافارس ههههههههههههههههههههههههه
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 8:59 pm

احلى روبى كتب:
شكرا اوى على ردك الجميل دة

انتى قصدك ايه
وبعدين انا قلتلك انا بدافع عن بنت عنى
يعنى محدش له دخل
انا وهيا ومش عاوز حد يتدخل
اوك
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 9:31 pm

مرسى اوى على ردك الجميل دة
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 9:40 pm

احلى روبى كتب:
مرسى اوى على ردك الجميل دة

طالما هيا وصلت لكده
يبقا العفو
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 9:43 pm

العفو على اية احنا فى الخدمة
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 9:49 pm

احلى روبى كتب:
العفو على اية احنا فى الخدمة

يابنتى انتى ايه انا مقصدتكيش انتى بالكلام
وانتى اللى اتدخلتى من غير ماتشوفى رد
اسير
ده هزار
ادخلى واحكمى
اوك
وبعدين قولى شكرا والعفو بعدين
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 9:58 pm

:منا عرفة انك بتقلى محش يدخل فى الموضوع لية عشان مش عيز تتدخلنى فى الموضوع وانا بقولك شكرا على الكلام الجميل دة عشان مش عيز تتدخلنى فى الموضوع واهو يعم مش هفتح بقى بكلمة kill my self:
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 10:02 pm

خلاص اتدخلى وورينى هتحلى الموضوع ازاى
ولوا انتى مكانى تعملى ايه فى الاستاذ اسير
هه
كل شوية حد يطلع على ايمى كلام ويخضنا
صح
ده هوا الهزار ونيجى نكلم حد يقولنا شكرا
وانا اللى شكرا
واخرى فى المنتدى ده النهاردة
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 10:08 pm

فى اية عم ماللك واخد الموضوع دة جد لية
كلنا بنهزر
ولو فى اى حاجة كدة بتبقى معروفة انها فى هزار امل لو كنت معنا فى المنتدى شباب مصر كنت هتعمل اية
وبعدين احنا بنحب نهزر
خليك معانا نهزر عادى
وخلاص يعم عيز الحل خلاص يجماعة الى عيز يهزر يهزر مع اى حد معدا ايمى عشان خالد مش يزعل
خلاص ياعم اوهو الموضوع اتحل محدش هيهزر تانى كدة مع ايمى
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 6:53 am

احلى روبى كتب:
فى اية عم ماللك واخد الموضوع دة جد لية
كلنا بنهزر
ولو فى اى حاجة كدة بتبقى معروفة انها فى هزار امل لو كنت معنا فى المنتدى شباب مصر كنت هتعمل اية
وبعدين احنا بنحب نهزر
خليك معانا نهزر عادى
وخلاص يعم عيز الحل خلاص يجماعة الى عيز يهزر يهزر مع اى حد معدا ايمى عشان خالد مش يزعل
خلاص ياعم اوهو الموضوع اتحل محدش هيهزر تانى كدة مع ايمى

هوا انتى ياروبى بتاخدينى على قد عقلى
الله يسامحك
على فكرة انا فكرتك طيبة
بس شكرا
وانا مستنى ايمى بس تدخل
لانى قايلها انى هقدم اعتذارى عن التكملة فى المنتدى
وكان نفسى بجد اكسب ناس مش اخسر
وشكرا ليكم
ولو كنت زعلتكم
فاديكم هترتاحوا منى
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه   همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أغسطس 06, 2009 6:56 am

فى اية ماللك
والله بقول كدا عشان مش يحصل زعل فى المنتدى واحنا مش عيزنك تمشى
اة انت ممكن تكون زودة شوية عشان بنهزر
بس عادى انسى ويعم من ورايح مفيش هزار بشكل دة
مع ايمى
خلاص بقى
بس والله مش بخدك على قد عقللك ولا حاجة

همسة السكون هتشتغل باركولها بسرررررررعة الخبر دا طازا ههههههههههه
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» شوفو همسة السكون هية صغيرة