coolguys
ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 103798

coolguys
ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 829894
ادارة المنتدي ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 103798

coolguys
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
coolguys

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)

مسلمه وأفتخر
مهند
احلى روبى
batistuta9
سندس
همسة السكون
10 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

مزاجى : ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 5510
ذكر

ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أغسطس 07, 2009 9:02 pm

for you my love كتب:
هههههههههههههههههههههه

مقالب ياخلوددددد

هههههههههههههههههههههههه

يابتاع المقالب ياجامد

ههههههههههههههههههههه

نسيت اللي اتعمل فيك

هههههههههههههههههههههه

ماتجبرنيش ارجعك لعشك تاني

م
ههههههههههههههههههههههه

عشلك يومين واتعلم

بس يامان وانت بتتعلم ما تغلطش في الردود وتظهر نفسك من زمان اوي لاني علمت عليك من بدري

وعوض يعرف ده اني معلم عليك انك اشغلات

هههههههههههههههههههههههههههههههههد

مع خالص حبي للمقالب الجديده

ياعم رووووووووووووووووووووووح
انتا هتعملى فيها زكى شان الزناتى
انتا عملت فيا مقلب
اجرى شوف نفسك
دا لولا المنتدى التانى اتقفل
كنت هتبقا اشتغالة مصر وافريقيا معااااااااا
قال ايه انا وعوض متخاصمين
فاكر
روووووووووووووووووح اجرى
بس بلاش مقالبك اللى بتموت الناس وترجع تصحيهم تانى
ومقالب الخطوبة على اطاطة
عشان اطاطة بتعمل الفوازير ومش فاضية
قال فارس قال
هههههههههههههه
يابنى دا انا لو كنت قعدت هنا 6 سنين ولا كانو ا
هيعرفوا انى عاطف
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

مزاجى : ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 5510
ذكر

ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أغسطس 07, 2009 9:07 pm

احلى روبى كتب:
انتظرو المقلب بتاع ايمى
مقلب جامد
قيد التنفيذ

ياشيخة روحى
انتى بتعرفى تعملى مقالب

ايمى بنت عمى
محدش يعرف يعمل فيها مقالب
ولما ييجى مهند هقوله
ههههههههههههه
قال ايه روبى الطيبة الامورة تعمل مقالب
سيبتيلنا ايه بقا
اروح اقشر تين شوكى على الكوبرى انا بقا
فراوله
مشرفة بشرتك وشعرك
فراوله

مزاجى : ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 310
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أغسطس 07, 2009 10:40 pm

ماااااااااااااااااااااااشي يابطاطس ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بجد انا صدقت ماااااااشي
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

مزاجى : ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 146210
انثى
العمل/الترفيه : النت

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة أغسطس 07, 2009 10:54 pm

كدة طيب هتشوف وعلى فكرة المقلب دة كان فكرتها هية كانت عيزة تعملو فى حد
for you my love
عضو جديد

مزاجى : ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 310
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 5:05 am

ههههههههههههههههههههههههههه

انت عارف ضحكتني

ولا انت عارف ايه ماليش نفس اضحك يلا سلام

لاني مش مستواك ياكبير

احنا تحت وانت فوق

سلام يامان
for you my love
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 5:07 am

اقتباس :
قال ايه انا وعوض متخاصمين
فاكر
روووووووووووووووووح اجرى

اسف ياعاطف تاني وسوري ياعم وحقك علي كمان
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 7:04 am

فراوله كتب:
ماااااااااااااااااااااااشي يابطاطس ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بجد انا صدقت ماااااااشي

انا غيرت اسمى وبرضه لسا بتقولى يابطاطس
يارب كل البطاطس اللى فى الدنيا تتاكل
ومعدوش يزرعوها تانى انا كرهت البطاطس
مفيش اسم تانى يليق بيا يافراولة
اه مثلا بوتاتوس
ولا ايه
وانتى شربتى المقلب فى كوباية ولا ازازة
ههههههههه
ابقى خدى مع المقلب فوار عشان تنسيه بسرعة
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 7:10 am

احلى روبى كتب:
كدة طيب هتشوف وعلى فكرة المقلب دة كان فكرتها هية كانت عيزة تعملو فى حد

ورينا شغلك ياحاجة
واحنا بنخاف
هع
دى روسى يعنى ولا يهمنى
أسير الإحساس
عضو جديد
أسير الإحساس

مزاجى : ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 8010
ذكر
العمل/الترفيه : مؤلف مبتدئ

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 2:21 pm

ههههههههه أولا قبل أي حاجة أرحب بعطوووووف حبيب قلبي واقوله ألف مليون حمد لله ع السلامة ومنور المنتدى والله .. ونبدأ ف توضيح حاجات حصلت خلال المقلب اللي مفكرني شربته .. انا شربت فقط جرعة واحدة ف الترحيب الأول ..
وبعد كده شكيت ان خلود ده شخصيه وهمية وانه حد نعرفه .. وبعد كده اتأكدت انه عطوف لعدة أسباب ..
أولهم مشاركة همسة السكون ف الترحيب بيه لما قالت ((الحق دول بيرحبوا بيك بجد مش عارفين اللي هيحصلهم)) من هنا بدأ الشك ..
كمان ردوده وتصرفاته ف انه مبيحبش الهزار والكلام على بنت عمه ايمان وطبعا كل شوية يقول بنت عمي بنت عمي وانا مدخلش دماغي التصرفات دي وعندكو تصرفات همسة برضه كانت واضحة نوعا ما لما عملت موضوع انتو مزعلين خلود ليه ؟.. لأننا كلنا عارفينها وعارفين انها مش ممكن تزعل .. ولو ركزتم ف ردودي هتلاقوها بتبين كلامي لما قلت انا شاكك ف حاجة بس حاجة كويسه كانت هيا دي مش اللي الأخت إيمان فهمتها غلط .. كل ردودي كانت بتوحي ان مش مقتنع بشخصية خلود ولكن انتو فكرتو اني ظنيت حاجه وحشه زي ما همسة ظنت والسبب ف كل كلامي ده وشرحي الطويل هو رد إيمان لما بتقولي ازاي تظن فيا ظن وحش وكنت معتبراك أخ ومش عارف ايه .. وعايز اقولك لو انتي اللي ظنيتي فيا حاجه وحشة واني مش بحترمكم كلكم تبقي غلطانه بس انتي مفهمتيش ردودي وطبعا جريتي على عاطف تقوليله كفايه كده لأن الناس الوحشة اللي زي أسير هتظن ظن وحش .. هههههههه بس كده انتو اللي شربتوا المقلب يا حلوة انتي وهو..ههههههههههههه .. والدليل على كده سماح انا اتكلمت معاها اني شاكك ف خلود واتفقنا انا وهي انه عاطف وجمعنا الرأي على كده وكانت هتحذف التوبيك بتاع القوطة وانا قلتلها لا هو ده اللي هيبين المقلب ونعرف هو مين بالظبط أو نتأكد انه عطوف لأن مش معقول لحد الوقت يكون عاطف ما يجيش المنتدى وكمان داخل ع القسم الرياضي ومهتم بيه وكلنا عارفين اهتمام عاطف .. ونجحت ف الظغط عليكم وخليتكم اعترفتوا وكنت عايزكم تعترفوا عشان عاطف بجد كان واحشني .. ولو ماكنش فعلا طلع عاطف وطلع خلوود ده ابن عمك كنت برضه احدد موقفي واعرف ارد صح.. ههههههههه .. ف النهاية مش عايزكم انتو اللي تزعلو يا أخت همسة يا ام قلب طيب الناس مش كلها وحشة عشان تقولي كلامك ده وتفكريني مستحقش اخد لقب أخ كبير ولا صغير... ومنور تاني يا عطوووووووووف .
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

مزاجى : ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 146210
انثى

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 4:14 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه
معلم انت يا اسير
طب عرفنا بدل منا كنت عيز امتة من الضرب
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 8:08 pm

ياسلام يااسير
انتا قفشتنى وخربتها
بس ايه رايك انفع
واهلا بيك انتا
وينك ياعمى انا تقريبا مش بشوفك
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أغسطس 08, 2009 8:14 pm

احلى روبى كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههه
معلم انت يا اسير
طب عرفنا بدل منا كنت عيز امتة من الضرب

هههههههههههه
روبى
تضرب
روحى اضربيلك ساعتين وخديلك تعسيلة
قال تضرب قااااااااااااااال
مهند
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 7:19 am

هههههههههههههههههههههههههههه
اية يا روبى عاملة نفسك فتوة خليهم يجو يشفوكى
زى الارنب فى البيت
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله انتى مشكلة ياحببتى
كلام وخلاص
سموحة
المدير العام
سموحة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 8:38 pm

هههههههههههههههههههههههه
كنت شاكة فيك يا عطوف

خصوصا كل حاجة مش عاجباك
الاستايل مش عاجبك
والاعضاء بتغلس عليهم
وشوية وهتقول غيروا الادمن
ههههههههههههههههه
وانا اقول اللهم طولك ياروح قريب ايمى مقددرش اقولها حتى ههههههههههههههه

بس فى الاخر فعلا شكيت انك عطوفولما كلمنى اسير فكرنا نستنى ونراقب
هههههههههههههههههه

بس سيبك انت يا عطوف اهم مافى الامر انك موجووووووووووود
وفرحانة جدا اننا مع بعض هنا
وانا عمالة اقول لايمى فين عطوف بقى خلية ييجى هههههههههههههه
وتقولى قريبا

افتتاح ولا اية هههههههههههههه
عطووووووووووووووف منور جداااااااااااااااااا جدااااااااااااااااااااااااا
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أغسطس 09, 2009 9:30 pm

هههههههههههههههه
عسل ياسموحة والله
وانا كنت عاملها مفاجاة
وشوية وكنت هنفجر فى الاخر
بس من الزعل انى مش بكلمكم والله
كلكم سالت عليكم والله
بس ماباليد حيلة
بس مفيش فراق للابد
وباذن الله مفيش غياب عن بعض
لا منتديات ولا غيره
اخوات للابد
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 12:37 am

يلاة نعمل مظهرة
لا للمنتدة لا
منور يا خالد
يوووووووووووووو
قصدى
عاطف
batistuta9
مشرف المنتديات الرياضية

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 1:31 am

هههههههههههههه
قشطة عليك ياروبى
مظاهرة
هههههههههههه
اضحكتينى يافتاة
احلى روبى
عضو فعال
احلى روبى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)   ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة) - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 3:37 am

ههههههههههههههه
اضحكتنى
ياصبى

ادخلو بسرعة شوفو انا واخويا عطوف عملنا فيكو ايه<< نياها ..نياهاااااا (ضحكات شريرة متقطعة)
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» شوفو همسة السكون هية صغيرة
» تعالو يشباب شوفو هتعاكسو البنات ازاى